Kultūriniai įspūdžiai kalėdiniame Kaune @ Telšių „Džiugo“ gimnazija
Gimnazijos 40-etis

Kultūriniai įspūdžiai kalėdiniame Kaune

Kategorija: Informacija

Mūsų, gimnazijos dvyliktokų ir lietuvių kalbos mokytojų, edukacinę kelionę į Kauną žvarbų lapkričio 30 dienos rytą pradėjome nuo Kauno kunigų seminarijos, kurioje gidė Vilhelmina papasakojo apie antisovietinį Lietuvos katalikų bažnyčios pasipriešinimą.

Kita stotelė buvo Maironio lietuvių literatūros muziejus, kur gyvai pajutome didžiojo poeto kūrybos dvelksmą ir sužinojome daug įdomių faktų apie jo gyvenimą.

Vėliau tikslas buvo žengti į Juozo Tumo – Vaižganto praeitį. Aplankėme jaukų kunigo bei rašytojo butą – muziejų. Čia kiekviena interjero detalė, kiekvienas senovinis baldas buvo kaip knyga, pasakojanti apie šio klasiko gyvenimą.

Nacionaliniame M. K. Čiurlionio dailės muziejuje pasinėrėme į spalvingą meninį pasaulį. Kiekvienas paveikslas, atrodo, skleidė šilumą, jautrumą, dailininko talentą. Įsiminė M. K. Čiurlionio žodžiai, kad gyvenimas – tai didelė simfonija…

Galiausiai, Kauno meno galerija mums atvėrė duris į šiuolaikinę meno erdvę. Čia įvairūs eksponatai skatino susimąstyti, pažvelgti į viską kitu kampu, pasigrožėti menininkų išmone.

Be to, turėjome galimybę pasidžiaugti jau kalėdiškai jaukiai pasipuošusiu Kauno senamiesčiu, angelo sparnais pasidabinusia eglute ir žiemos muge.

Ši ekskursija sujungė švietimą, kultūrą ir malonumą ir padovanojo mums ne tik žinių, bet ir įkvėpimo!