Edukacinė kelionė į Klaipėdą @ Telšių „Džiugo“ gimnazija
Gimnazijos 40-etis

Edukacinė kelionė į Klaipėdą

Kategorija: Informacija

Š. m. lapkričio 18 dieną pirmųjų ir antrųjų klasių mokiniai vyko į  edukacinę pažintinę kelionę į Klaipėdą. Mokinius lydėjo matematikos mokytojos Gitana Šiaudvytienė, Vilija Valauskienė, Jolanta Viršilienė ir biologijos mokytoja Audronė Kavalevskienė. Pirmiausia ekskursijos dalyviai aplankė Klaipėdos laikrodžių muziejų. Ten atliko interaktyvias matematines užduotis, tokias kaip ,,Senovės civilizacijų laiko samprata ir skaičiavimas“ bei ,,Meno pinklės“, kur susipažino su laikrodžių stiliais iš įvairių laikotarpių. Praktiniai užsiėmimai ir papildomos informacijos pateikimas  įdomiai vyko muziejaus patalpose: rūsiuose ir ekspozicijų salėse. Suteikė dalyviams naujų įspūdžių, padėjo pagilinti skaičiavimo žinias ir vertinti muziejų kaip istorijos ir meno šaltinį.

Tada keltu persikėlę į Smiltynę vykome į delfinariumą. Jūrų muziejus ir delfinariumas įsikūrę šiauriausiame Kuršių nerijos taške – Kopgalyje, kur baigiasi 98 km ilgio Kuršių nerijos pusiasalis ir atsiveria jūros vartai. Mes stebėjome delfinų pasirodymą, sukėlusį daug šypsenų ir emocijų. Taip pat klausėmės paskaitos apie tvaresnę ateitį. Po pasirodymo keliavome į Jūrų muziejų akvariumą. Muziejus kaupia, saugo, tiria, restauruoja ir populiarina muziejines vertybes, kurios atspindi Lietuvos, kaip jūrinės valstybės, laivybos istoriją bei jūros gamtos įvairovę. Susipažinome su įvairiais vandens gyvūnais: pamatėme pingvinų, flamingų, jūros liūtų, įvairių rūšių žuvų, vandens augalų.

Grįždami namo visi smagiai dainavome ir dalinomės įspūdžiais. Ačiū mums kelionę organizavusioms ir fantastišką nuotaiką kūrusioms mokytojoms.