PIRMŪNŲ KELIONĖ Į MINGĘ @ Telšių „Džiugo“ gimnazija
Gimnazijos 40-etis

PIRMŪNŲ KELIONĖ Į MINGĘ

Kategorija: Informacija

Birželio 5 dieną, „Džiugo“ gimnazijos moksleiviai, garsinantys mokslo šventovės vardą pasiekimais, itin gerais pažangumo rezultatais, lydimi patekančios saulės spindulių, geros nuotaikos ir penkių mokytojų išvyko į „Lietuvos Venecija“ vadinamą Mingę.

Siauras ir vingiuotas keliukas veda į senovę menantį kaimelį – Mingę. Išlipusius mus pasitiko žvejų sveikinimai. Gatves ten atstoja upė Minija, kurios slėniuose įsikūrusios žvejų sodybos, o prieplaukų krantuose stūkso tvirti motorlaiviai ir jachtos. Žingsniuodami toliau, išvydome „Neptūną“ – laivą, kuriuo leidomės į įspūdžių kupiną kelionę po Nemuno deltos regioninį parką. Turėjome garbės susipažinti su pačiu linksmiausiu laivo kapitonu ir jo vedami išplaukėme po Nemuno žiotis ir Ventės ragą. Užsukome į Rusnės miestelį, įsikūrusį saloje. Aplankėme etnografinę sodybą – muziejų.

Akis paganėme ir į Uostadvaryje beveik šimtmetį stūksantį švyturį, palydėjome saulę gilyn į marias. Kelionės metu vaišinomės kapitono ruošta skania žuviene, kepėme dešreles ir tardami didelį ačiū išsiruošėme namo. Nors ir pavargę, bet vis dar linksmi juokavome autobuse. Vairuotojas pasiūlė pakeliui aplankyti Šilutės rajone įsikūrusį miestelį – Švėkšną. Eidami akmenine gatve, grožėjomės Šv. apaštalo Jokūbo bažnyčia, alsavome grynu parko oru, pajutome senovinio dvaro dvasią… Riedėdami autobusu, kiekvienas tyliai dėkojome už šią nuostabią dieną ir širdyje žinojome, jog pasiekėme tikslą – linksmai ir turiningai praleidome laiką.