Kelionė Į Vokietijos pramogų parkus @ Telšių „Džiugo“ gimnazija
Gimnazijos 40-etis

Kelionė Į Vokietijos pramogų parkus

Kategorija: Informacija

Ko gero, vienas maloniausių laisvalaikio leidimo būdų  jaunimui – kelionės. Į vieną tokių birželio 3-ąją susiruošėme ir mes –,, Džiugo” vidurinės  mokyklos moksleiviai. Mokslo metams baigiantis nusprendėme atsipūsti ir vykti į pažintinę – pramoginę kelionę  “Brėmenas – Serengetis – Heidės parkai”. Penkių dienų kelionę organizavo istorijos mokytoja Vida Urlovaitė ir direktoriaus pavaduotoja Roma Toleikienė.

Iš Telšių išvykome naktį.  Auštant pasiekėme Kauną, kur prie mūsų prisijungė Kauno moksleiviai ir gidė. Važiuoti autobusu ,,Guliverio kelionės“ neprailgo, kadangi visi buvo pakilios nuotaikos, šiltai bendravo. Keliolika valandų, praleistų autobuse, ir mes jau pasiekėme Lenkijos viešbutį, kuriame apsistojome.  Nakvojome prie Oderio upės, skiriančios Vokietijos ir Lenkijos valstybes, tad ankstyvą kitos dienos rytą nuo tilto Lenkijoje žvalgėmės į Vokietijos miestą Frankfurtą prie Oderio.
Žvalūs ir pailsėję, vykome  į Brėmeną. Galvojome norus prie garsiųjų  Brėmeno muzikantų skulptūros.  Pasivaikščiojome po miestą: Biotcherstrasse – pati įdomiausia Brėmeno gatvė su „Septynių brolių tinginių“ skulptūra, Šv. Petro katedra. Vėzerio pakrantėje grožėjomės įspūdingais senoviniais laivais. Pasivaikščiojome po „Šniūro“ rajoną, kur maži nameliūkščiai stovi siaurose, ilgose gatvelėse, kurios susiraizgę kaip virvagaliai.

Ryte vykstame į Serengečio parką.  Serengečio safaris – tai  gyvūnų  pasaulis. „Žvėrių šalyje“  laisvai gyvena daugiau nei 1000 žvėrelių.  Mus džiugino nuostabūs gėlynai, dirbtiniai ežerai, upeliai ir kriokliai. Matėme  ilgakaklių žirafų, stumbrų, raganosių, besišypsančių dramblių. Širdis virpino didžiuliai liūtai, kurie drąsiai vaikščiojo ir jautėsi parko karaliais, o liūtės tingiai gulinėjo prieš saulę. Visus gyvūnus iš arčiau pamatyti galėjome važiuodami specialiais džipais „Džiunglių safaris“: kirtome pavojingas upes, akis į akį susidūrėme su aligatoriais, liūtais, pitonu. Po laiko, praleisto apžiūrint gyvūnus, tame pačiame parke turėjome galimybę pasisupti išties ekstremaliose karuselėse. Naktį praleidome Vokietijos viešbutyje.
     Paskutinės dienos rytą vykome į Heidės parką.  Dieną praleidome didžiausiame Šiaurės Vokietijoje laisvalaikio ir pramogų parke. Tai tikras rojus greičio ir stiprių pojūčių mėgėjams. „Amerikietiški kalneliai", „Limitas", „Skrajojantis pianinas", aukštai virš medžių kylančios laivinės sūpuoklės!  Teko išbandyti  ir  „Pašėlusio vandens" trasas su 20 m aukščio kriokliais. Pirmykščių žmonių pasaulis, vokiečių pasakų karalystė su šokančiomis ir kalbančiomis lėlėmis, pasivažinėjimas senovinėmis mašinėlėmis ir net  septynios  skirtingos traukinukų trasos paliko neišdildomą įspūdį.
     Nors jautėme nuovargį, bet patirti įspūdžiai nulėmė visų  gerą nuotaiką. Pakeliui namo skambėjo dainos, netilo linksmos šnekos.