Ištvermės pareikalavusi kelionė @ Telšių „Džiugo“ gimnazija
Gimnazijos 40-etis

Ištvermės pareikalavusi kelionė

Kategorija: Informacija

Ankstų spalio 11 –osios rytą 1a, 1d ir dalis mokinių iš 2e klasės išvyko į ekskursiją po Tauragės rajoną. Iš pat ryto visi dar buvome užsimiegoję, tačiau netrukus pražvalėjome, nes greitai pasiekėme Tauragės miestą. Pirma stotelė buvo šio gražaus miesto centre: pasivaikščiojome po didingą pilį, ten susipažinome su jos ir miesto istorija. Vėliau ėjome pasidairyti po Tauragę, pamatėme gražių vietovių, senovinių pastatų, visur mus lydėjo informacinio centro gidė, pristatydama objektus ir nepamiršdama paminėti svarbiausių faktų ir datų. Apžiūrėję miestą patraukėme į „Taurų parką“, ten linksmai praleidome laiką: ėjome per įvairiausias trasas, netgi čiuožėme lynais, išbandėme savo ištvermę ir 5 įveikėme aukščio baimę. Linksmai praleistas laikas neatėmė iš mūsų visų jėgų, todėl dar užsukome į Pagramančio miestelį: užkopėme į Pagramančio piliakalnį, nuo kurio atsivėrė įspūdingas kraštovaizdis. Kiek pasigrožėję vaizdu nusprendėme vykti į Lakštingalų slėnį, o pakeliui stabtelėjome ties Akmenos ir Jūros upių santaka bei dar tam kraštui būdinga vietove – Pagramančio atodanga. Pavargę po ilgos dienos norėjome važiuoti namo, tačiau autobusas įstrigo žvyruotame kelyje. Iš pradžių buvo juokinga, norėjome pastumti autobusą, tačiau mokytojos neleido ir gerai padarė. Visi sugužėjome į autobuso galą, kad būtų lengviau pajudėti…. Ir mums pavyko! Namo grįžome pavargę, bet geros nuotaikos, nes diena buvo ne veltui praleista.